X
تبلیغات
نماشا
رایتل
1 بهمن 1389 @ 15:58

شبیه سازی حرکت اسب در صفحه شطرنج

توضیحات : 
کد درخواست این پروژه  C&Cpp-16  میباشد.
یکی از جالب ترین مساله هایی که در برنامه نویسی Cpp , C  مطرح میشه مساله Knight-tour است که در آن مهره اسب شطرنج باید حرکت خود را از یک نقطه درون صفحه شطرنج شروع کرده با گذشتن از تمام خانه ها فقط  و فقط یک بار 64 خانه را طی کند.  
در ابتدا ، برنامه حل مسأله -  مختصات های درست – را محاسبه کرده و نمایش می دهد و سپس اختیار انتخاب مختصات شروع حرکت را به کاربر می دهد. تنها در صورتی تمام خانه ها پیموده می شود که حرکت از نقاط خاصی شروع شود و این نقاط همان مختصاتی است که برنامه در ابتدا نشان میدهد.
سورس این پروژه به زبان ++C  همراه با توضیحات فارسی و فایل اجرایی ارائه می گردد.
هزینه ارسال سورس این پروژه ده هزار تومان
    
دانلود رایگان فایل اجرایی   Download   
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد